idemama partnerim

Evde Sinema Keyfi {1}


Bloğum'u takip eden arkadaşların Görebileceği gibi modanın yanı sıra Sinemayada oldukça meraklıyım.. Hemen hemen bütün klasikleri seyrettiğim gibi { hangi arada derede vakit  bulduğumuda  halen çözebilmiş değilim :) } bir yandan da  yeni çıkan yada çıkacak olan   filimler  hakkında'da   güncel yazılar hazırlamaya gayret ediyorum.. 




Sinema bana göre ayrı bir keyif, ayrı bir tutkudur.. Bu tutkudan yola çıkarak  bir gün geniş bir eve sahib olduğumda bir odasını Mutlaka sinema salonu olarak değerlendirmek istiyorum.. gerçi şu anda yaşadığım yerde üç oda bir salon olduğu için halen bu fırsatım  var ama hem yalıtım sorunum olacağından hemde saygıdeğer komşularımın bu tutkumu  anlayışla karşılayacağından  şüphe duyduğum için iştahımı müstakil bir eve saklıyorum  :) Sizinde böyle bir düşünceniz varsa bizimle paylaşabilirsiniz.. yada farklı fikirleriniz.


Devamı Gelecek!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...