idemama partnerim

Dekorasyon Örnekleri {Çok Renkli Oda Dekorasyonu}



Dekorsayona Meraklı Olduğumdan mıdır Bilinmez ev dekorasyonuyla  ilgili ne kadar görsel bulursam toplamaya çalışıyorum tabiki bunları paylaşmayıda seviyorum işte onlardan birisi..

Bakarmısınız ne kadar  canlı renkler kullanılmış çogu zaman bukadar canlı renkleri bir arada kullanmaktan korkarız İşte korkularımızı Yenmemiz için bize cesaret verecek bir görsel....

Böyle Bir odaya girdiğinizde ilk vereceginiz tepki hangisi olurdu?
  • Aaaa Mugecim Vaktim olsa oturmayı inan çok isterdim { beyazlara oturmaktan çekiniyordur,Kaçar :) }
  • Aman yarabbim sen buraya napmışsın Çocuk parkına dönmüş cırıl cırıl  { haset komşu :) }
  • Ay müge senin evine bayılıyorum bu eve girince resmen içim açılıyor {bence samimi paylaşım ;) }

Boyle bir eviniz olsa komşunuzdan yada arkadaşınızdan duyacağınız  farklı başka  ne olurdu  ?  oyunumuza katılın ve sizde yorumunuzu yazın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...