Zayıflatan 10 Lezzetli Yiyecek


Karın bölgenizde yağlanma oluşmasını istemiyorsanız, Elma bunun için bire bir etkili bir besindir.Ayrıca Tarçınla birlikte tüketirseniz kan basıncınızı ve şeker seviyenizi de dengeleyeceği söyleniyor.

Yağsız et kasların gelişimini güçlendirir, bu nedenle mutlaka tüketilmelidir. Ancak bunu haşlanmış sebzeler ile birlikte tüketmeli ve kesinlikle ekmek ve patatesle birlikte yememelisiniz.

Yağ yakılması açısından mercimek ideal bir besindir. İnsülin seviyenizi dengelerken yağın vucudunuz da birikmesini de engelleyecektir.
Antioksidan deposu olan ve aynı zamanda lif  açısından oldukça zengin olan yaban mersinini dilediğiniz şekilde tüketebilirsiniz.

Saf Zeytin yağı Anti-inflamatuar etkisinden dolayı  çok sağlıklıdır.Salatalarınızda ve yemeklerinizde bu yağı kullanarak vucudunuza büyük bir iyilikte bulunacaksınız, özellikle kalp ve damar için çok sağlıklı olduğu kesin.

Sardalya hem protein açısından yüksek hemde Omega 3 asitleri içermesi nedeniyle oldukça sağlıklı bir besindir.Kaslarınızın gelişimini sağlarken aynı zamanda bütün kadınların korkulu rüyası olan selülit oluşumunu engellemektedir.

Sardalya ve tüm balıklar da olduğu gibi Somon baliği da vucut direncini artirici özelliğe sahiptir.

Karbonhidrat , Yağ ve protein açısından oldukça zengin bir karışımdır. Bu yüzden de geç acıkmanızı sağlayacak bir besin maddesidir.Biraz yulaf biraz meyve karıştırdığınızda sizin için mükemmel bir akşam yemeği olacaktır.
Yulaf Sindirim sisteminde etkili bir besin olduğu için Metebolizmayı hızlandırarak kilo vermenize yardımcı olur. Her öğünde tüketebileceğiniz harika bir besindir.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...