idemama partnerim

Bana Sımsıkı Sarıl


Bana simsIki saril!!!
oyle sarilki, yureklerimiz birbirine degsin!!
oyle sarilki, yalnizligimi unutayim!!
bana simsIki saril!!!
oyle sarilki, beni sevdigini anlayayim.
oyle sarilki, dokunmanin sahikasina tirmanayim!!
cok yalnizim!!!
bu yalnizlik, bu korku, bu endise
ancak sen bana sarilirsan yok olacak!!
yoksa...
yoksa, karanlikta kaybolan bir kus gibi, bedenlerimiz
yan yanayken dahi ben cok uzaklarda olacagim.
bana dokunma!!!
saril!!!
simsIki saril!!!..
oyle bir sarilki, beni, bizi yok edecek bir cilginliktan kendimi
alikoyayim!!
ne olur anla beni!!!
dokunmana degil, simsIki sarilmana ihtiyacim var!!!
yalnizim!!!
usuyorum!!!
bir yorgan gibi uzerime uzan...
belki soyleyemiyorum.
ama sen anla.
vucudumu oku.
orada yaziyor:
ne olur bana saril!!!
haykiriyorum:
sarilmasan eger, bilmelisinki, sonumuz olacak!!
bedenim, bedenlerimiz soguyacak!!
ne olur bana saril!!!
hemde simsIki saril!!!!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...