idemama partnerim

Dekorasyon Örnekleri {Yemek Odası ve Dekoratif Ayrıntı}



Dekorasyon Konusu Oldukça Eğlenceli bir konu , sık sık blogumda yer verdiğim dekoratif öneriler ve bu önerilerin yanısıra paylaştığım görsellerin sizlerede ilham kaynağı olmasını umuyorum.. bu görselim bir yemek odasına ait fakat benim ilgimi çeken yemek odasından çok duvardaki kaşık çatal yapıştırması oldu oldukça sevimli bulduğum bu fikri çok sevdim .. 

Detaylı Şekilde görmeniz için aşagıya Görselin büyük boyutunu ekledim ilginizi çektiyse resme tıklayarak görsele yakından bakabilirsiniz






1 yorum:

gülçin dedi ki...

böyle beyaz geniş evlere bayılıyorum dekorasyon denilince bende akan sular duruyor çok seviyorm ilgilenmeyi..

paylaşım için teşekkürler

www.gulcinyaman.info

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...