idemama partnerim

Tarkan'dan Sıradışı Klip { Video Klip ve Şarkı Sözleri }


















D Production yapımcılığında, Nadir Bekar’ın yönetmenliğinde çekilen klip, üç günde tamamlandı. İstanbul’daki 10 ayrı mekânda çekilen klibin ilk görüntüleri, tarkan.com, facebook.com/tarkanonline, twitter.com/tarkanonline web adreslerinde eş zamanlı olarak yayınlandı ve 10 gün içinde toplam 110 bin kez tıklandı. Klibin başında Tarkan, bir genç kızla yatakta yatarken görülüyor. Beyaz iç çamaşırlarıyla yataktan kalkan ünlü şarkıcı, ayna karşısına geçip hazırlanıyor ve dışarı çıkıyor. Klip, Tarkan’ın bir gününü nasıl geçirdiğini anlatıyor. 


Bu yeni ben, ben miyim
Kendimle tanıştığım?
Dünümle bugünüm
Can ciğer kuzu sarması
Geç oldu temiz oldu
Geçmişimin karması
Yıkadı günahlarımdan
Beni masumiyeti
Cennetten gelen
Bir melekti sanki
Her şeyim tastamam
Yapmaya çalıştığım
Yazlığım kışlığım
Bir de yanına yakıştığım
Dünümle bugünüm
Can ciğer kuzu sarması
Geç oldu temiz oldu
Geçmişimin karması
Yıkadı günahlarımdan
Beni masumiyeti
Cennetten gelen
Bir melekti sanki
Ben o şelale saçlara
O ay, o hilal kaşlara
O süzme bal dudaklara
Öp öp öp öp doyamadım
Sütten ak o gerdana
Bir çıkar ki meydana
Gel de uyma şeytana
Bak bak bak bak duramadım


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...