Hollywood’un yükselen yıldızı Jake Gyllenhaal'un Fitnes Reçetesi



Jake Gyllenhaal, Prince of Persia: The Sands of Time’da prens rolünü kabul ettiğinde önünde kat etmesi gereken uzun bir yol olduğunu biliyordu. Dublör kullanmak istemeyen Gyllenhaal’a özel olarak hazırlamış fitness programının reçetesini sunmadan önce aktörün eğitmeni Waterson’dan bir- iki ufak tavsiyeye kulak verelim. Eğitmen, yeni başlayanlar için tekrar sayısının yavaş yavaş çoğaltılmasını ve seviyeye göre  bir kardiyo çalışması öneriyor.

- Sabahları, 20 dakikası kumda olmak üzere ayaklara ağırlık bağlayarak bir saatlik koşu. Ardından 10 tekrardan 10′ar set squat (çömelme), şınav, yarım mekik gibi belirli kas gruplarına yönelik direnç egzersizleri.

-Aktörün eğitmeni her gün bir bölgeye eğilmek gerektiğini; bench press, dead lift (ceset kaldırışı), shoulder press gibi çalışmaların 6-8 tekrar ile 5 set yapılmasının uygun olduğunu söylüyor.

-Karın kaslarını ortaya çıkarmak için Waterson, orta kısmı değişik açılardan çalıştırarak gün aşırı tekrarları öneriyor. Favorileri ise asılarak bacak kadırma ve pilates topu ile çeşitlenen egzersizler.

-Her çalışma mutlaka esneme-germe bölümleri içermeli.

-Gyllenhaal’un beslenme programı ise protein, karbonhidrat ve yağdan (tercihen sıvı yağ) oluşan 6 küçük öğünden ibaret ve tabii ki günde 3 litre su olmazsa olmaz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...