idemama partnerim

Mutfak Dekorasyon { Klasik Döşenmiş Mutfak Modeli}



Aslında genel olarak modern mutfaklara daha fazla ilgi duymama rağmen zaman zaman klasik hatlı mutfaklar da ilgimi çekebiliyor ahşap görünümlü mutfaklar bana sıkıcı ve boğucu gelir buna karşılık bazan böyle sıcak ve sevimli bulduğumda oluyor sanırım bunun sırrıda ahşabın renkli olmasından ileri geliyor. sizi bilmem ama ben ahşabın renklendirilmesinden çok hoşlanıyorum daha sıcak ve daha sevimli buluyorum Bu örnekte de ilk anda ahşap görünümlü bir mutfakla karşılaşmamıza rağmen kullanılan renkler ve dekore edilme şekli sıkıcı ahşap görüntüsünü ortadan kaldırmış.. yinede tercihim modern mutfaklardan yana ama eğer klasik mutfak seçmem gerekse yer yer renklendirilmiş  ve beyaz ahşap ağırlıkta olanı tercih ederdim...bu benim tercihim ya sizin tercihiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...